Suka tak blog ni?jom LIKE. :)

Berapa orang yang dah usha??

Wednesday, June 29, 2011

Wordless Wednesday

As-Salam..

Senang..tak payah aq tulis pe2..*sah2 blogger pemalas!!muahaahha!

Wordless Wednesday #2


*ramai yang tak sangka nama sebenar aq ada Siti..dicuri dari profile picture FB aq.. =.=


11 Pengkritik Tegar:

AINI CHE DIN said...

jeles tengok payung tu nama cntik sangat...

Jaedie said...

aini:tu payung pinjam..hehe

muz said...

tulah bila lah dia nak balikkan payung saya ne...

Jaedie said...

eh,ni payung org lain ni..kembar payung muz je kot..haha

muz said...

oh yeke, sama sangat ingatkan payung muz tadi...hehe *ada ke koleksi payung aku macam ne

Jaedie said...

payung muz yang pinky siap ada renda2 tu kan..wow,so Lolita laa..auw!!bahahahaha!! XD

muz said...

hahahah....sembarang jak, kalo muz jumpa payung camtu, muz tanam hidup2...

syaza kelyza said...

lawa la gambar :D

saiazuan said...

sesat dlm hutan ka? hehehe


dah tengok transformers 3? movie review!!! http://eleventx.blogspot.com/2011/06/movie-review-transformers-dark-of-moon.html

Jaedie said...

syaza:thanx! >.<

zuan:taknak tengok,nnt dah tak surprise..hehe :P

Muhd Aizie said...

nak pinjam payung bole? sekrang musim hujannn . hahah

Jejak-Jejak Joyah