Suka tak blog ni?jom LIKE. :)

Berapa orang yang dah usha??

Monday, January 9, 2012

Not Yet A Woman.

As-Salam...

Dah berhabuk-habuk aku punya blog ni sebab malas nak hapdet.Busy keterlampauan.Ok,aku try nak siapkan entry ni dalam masa 30 minit sebab pagi nanti pukul 9.00 aku ada exam.Wish me luck wokeyh!!Critical paper dowh pagi ni...huhuhu TT.TT

Aku takde benda sangat pun nak cakap,tapi adalah jugak.Alhamdulillah,klow panjang umor tahun ni dah masuk 22 tahun aku hidup kat muka bumi ni.InsyaAllah..Kiranya,umur2 macamni boleh nak kata young-adult.Nak kawen pun boleh.Eh,gatal r kau ni.Bab kawen no.1.

Aku dah lepas zaman gadis-gadis rumaja yang suka show off muka sambil edit guna photoshop seolah-olah disinari nur cahaya dipagi hari.Begitu gemilang,ceria dan flawless kulit kau.Klow tengok depan2...takdelah macam tu pun.Aku dah lepas zaman nak menggedik-gedik dengan abang senior...auw..usha-usha mamat hensem lagi kaya lagi tinggi.Semua nak perfect je.Aku dah lepas zaman baca-baca novel jiwang ni.Dulu adalah sekejap tiba-tiba aku buang tebiat baca novel.Once aku rasa semua cter dalam novel tu hanyalah dongeng semata-mata.One Piece lebih banyak pengajaran.




Pe benda ni????



Ok,yang ni yang aku mahukan!!bahahahaha!!









Aku dah lepas zaman judging people by his/her rupa only.Kau cantik,kawan-kawan kau pun nak cantik.Kau pakai beg kitar semula Giant,aku taknak kawan.Aku kawan dengan kau klow kau tukar beg Gucci.(Huish,takdelah sampai macam tu skali).Aku dah lepas zaman kepahitan.Aku dah lalui hampir semua zaman bagi seseorang.Dari zaman friendster sampailah zaman facebook.Tu aku dah rasa.Susah senang kita bersama.Aiseh.

Pe kelasss pakai beg ni??Euwww!!!



Canteknye beg!!Mana u beli?Paris?London??



Bak kata lagu Britney Spears...I'm not a girl,not yet a woman.;)

2 Pengkritik Tegar:

adventure mama said...

wah2 tahniah sebab sudah melepasi zaman remaja tak matang..hehe..da matang leh pki beg gucci..

btw i folo u k..:D

Jaedie said...

hahaha!sebut je brand pe..i ada.. :P
thanx! :D

Jejak-Jejak Joyah