Suka tak blog ni?jom LIKE. :)

Berapa orang yang dah usha??

Wednesday, October 5, 2011

As-Salam...

WORDLESS WEDNESDAY #5

Bila dah takde keje..atau ada keje tapi buat2 takde keje..maka nilah jadinya...
SHAWL TUTORIAL!!! :P

1.

 2.

 3.

4.


P/S:ala2 model DARA.COM u..... ;P








Tuesday, October 4, 2011

Susuk Kurus

As-Salam..

Dah terbiasa plak pas subuh tak tido balik.aiceh..bajet ko baik sangatlah..Aq takde klas pun pagi2 ni,cuma biasanya internet connection paling laju time selepas subuh.Ehem.

Amalan pemakaian susuk dah lama orang tau.Dulu2,zaman nenek2 kita susuk ni orang pakai sebab nak nampak sentiasa muda dan jelita.Takde garis2 kedutan yang kelihatan.Memang aq rasa boleh nampak kesan jugaklah orang2 yang pakai susuk ni dia punya seri lain macam sket(pernah tengok kat tv).Agak2 nenek2 yang umor dah mencecah 80 tahun pun sentiasa kelihatan sweet seventeen..dan yang pasti klow artis2 Hollywood tau confirm diorang dah lama dah pakai.

I tak pakai susuk tau,ni natural beauty.

Tapi,pemakaian susuk ni sebenarnya ada melibatkan unsur2 syirik lagi khurafat.Mana logik nenek umor 80 tahun  nampak sweet seventeen je kan?Klow pakai botox pun aq rasa mustahil.Paling muda botox boleh buat pun nampak muda 20 tahun dari umor asal.

Ada skali tu..masa time raya filem SUSUK ada tayang kat TV3.Pas habis je filem tu aq tanya bapak aq:

Aq: Abah,susuk ni memang boleh buat orang nampak cantek aey?

Bapak: Yelah..napernye??

Aq: Susuk kurus ada?

Bapak:..............ko nak susuk kurus ko tak payah makan apa2.

Aq: Alaaaaa....takde ke? *sket kecewa.. 

p/s: jin2 yang buat orang yang pakai susuk nampak cun pun mesti give up jugak nak bagi orang yang berat 120kg nampak 45kg. =.='







Jejak-Jejak Joyah